Forex Millionærer I Sør Afrika


Suksessfulle Forex-forhandlere i Sør-Afrika gjør millioner fra bare 100k Suksessfulle Forex-forhandlere i Sør-Afrika slått 100.000 til 1 million dollar, sier ForexSQ-eksperter at de sydafrikanske Forex millionærene tjener penger ved å bli 100k til en million dollar. Vellykkede Forex-forhandlere i Sør-Afrika Skarpe valutahandler basert på store nyhetshendelser var de vinnende trekkene for en Johannesburg-revisor som vant Standard Bank Webtraders første globale handelskonkurranse. Ricky Jacobsohn, 25, forvandlet virtuelle utgifter penger på US100 000 til mer enn US1,3m på 30 dager. Han ble tildelt tittelen som beste investor og en pengepremie på US6 250. Omtrent 1 300 mennesker kom inn i konkurransen med sikte på å gjøre Sør-Afrikanerne kjent med å investere på verdensmarkedet gjennom den innenlandske nettbaserte handelsplattformen. Det er enkelt å kjøpe og selge aksjer og andre verdipapirer i New York, London og andre markeder ved bruk av utenlandsk investeringsinvestering. Du trenger ikke SA Reserve Bank-tillatelse til å investere din første R1m. For å investere ytterligere R4m hvert år, vil du kreve godkjenning av South African Revenue Service. Investeringskonkurransen brukte virtuell valuta, med hver deltager gitt US100 000. Jacobsohn, en revisor som studerer mot en handelsfag, sier at hans strategi fra begynnelsen var å vinne en måneds utfordring. Jeg så muligheter i valutaer i stedet for aksjer, på grunn av utvekslingen du kan få på valutaer. Jacobsohn sier at han alltid holder seg oppdatert med dagens hendelser, men gjorde mer forskning enn vanlig med sikte på å se etter handelsmuligheter. Når du handler i valutaer, er det den mest direkte måten å spille økonomier på. Jeg så at det var et møte i Den europeiske sentralbanken og at politimennene skulle ta beslutninger som ville påvirke den europeiske økonomien, sier han. Jeg trodde, basert på det, ville euroen svekke seg mot amerikanske dollar. Jeg tok maksimal giring. Den handelen, av US60 000 for omtrent US10m eksponering, bar Jacobsohn gjennom konkurransen. Euro mistet betydelig, reflekterer Jacobsohn. Deretter spilte han lite her og der til han så en annen stor nyhetshendelse med potensial for å tjene penger ved å handle i Spot FX. I uke tre var det en annen mulighet. Skottland stemte for å forlate Storbritannia. Det var nyheter om at pundet var depreciating mye, men gutten min følte at Skottland ville stemme nei. Han sier at han så at meningsmålinger registrerte et høyt antall ubestemte velgere. Jeg trodde at hvis de var usikre, ville de holde fast med det de vet, sier Jacobsohn fra skotske velgere. Den unge investeringsentusiasten kjøpte pund sterling mot amerikanske dollar og ble bevist riktig da folkeavstemningen ble annonsert. På det stadiet hadde jeg en utrolig ledelse. Jeg trodde at hvis noen slo meg, måtte de handle noe lignende. Så brukte jeg det faktum at jeg hadde mer penger og tok en eksponering større enn alle andre. Jeg kjøpte pund for et par dager, sier han. Jacobsohn sier at han hadde blitt fristet av Alibaba, det største opprinnelige offentlige tilbudet noen gang på Wall Street. Imidlertid kunne han ikke få samme utveksling som han kunne med valutaer og så bestemte han seg for det fordi han ønsket å vinne. Konkurransevinneren sier at han ikke ville investere måten han gjorde da han konkurrerte i Standard Bank Webtrader-utfordringen. Gearingen jeg tok, ville jeg aldri gjøre med mine egne penger. Jeg tok en gamble med gearing, fordi ideen min var å vinne konkurransen. Jacobsohn har aldri investert i de virkelige markedene, men han sier at hans seier har gitt meg interesse. Først skjønt, sier han at han vil fullføre sine artikler fordi hans karriere på sporet er hans prioritet. Jeg vil bygge en stabil karriere for meg selv, sier han. Jacobsohn, kjent for andre handelsfolk som UrbanLegend, er den første som tildeles Webtrader-trofetet. Fatima Essop Mohamed fra Standard Bank Webtrader sier: Som det er handelens karakter, de deltakere som holdt seg oppdatert med dagens saker og handlet inn eller ut i henhold til dette (intradag) høste fordelene og opprettholdt positiv vekst. Hun sier at bare 5 av deltakerne fikk en fortjeneste på 50 og mer, mens 20 mistet mer enn 20 av deres virtuelle midler. Siden dette var et handelsspill over en kort periode, var aksjene ikke et populært valg. I stedet valgte deltakerne å handleinstrumenter som tillot bruk av innledende US100 000 i virtuelle fond, noterer Essop Mohamed. De mest populære instrumentene handlet i konkurransen, sier hun, var: FX EURUSD, GBPUSD og XAUUSD og CFDs AAPL: xnas, DAX. I, SP500.I. Valutahandel: En primer Forex eller spot FX trading tillater kjøp av en valuta mot salg av en annen. Valuta handler i par, som euro-amerikanske dollar (EURUSD) eller amerikanske dollar-japanske yen (USDJPY), forklarer Essop Mohamed, og påpeker at Standard Bank Webtrader gir tilgang til mer enn 160 valutakurser. Handel på margin, som det er tilfellet med forex trading, tillater investorer å kjøpe og selge eiendeler som har større verdi enn hovedstaden i deres konto. Det er viktig å merke seg at marginhandel innebærer en stor risiko. Siden en stilling holdes overstiger den faktiske verdien av kontoen, kan en handler pådra seg betydelige tap dersom markedet beveger seg mot sin stilling, sier hun. Investering mot handel Investering og handel er motstridende metoder som både forsøker å tjene penger på finansielle markeder. Målet med å investere er å gradvis samle rikdom over en lengre periode, vanligvis gjennom kjøp og beholdning av aksjer, understreker Essop Mohamed. Trading involverer hyppigere kjøp og salg av favoritter som CFDer og forex, med sikte på å generere avkastninger som overgår investerings - og investeringsstrategier, peker hun på. I denne artikkelenSandile Shezi: 10 ting om Sør-Afrika8217s yngste selvmilte millionær For et tiår siden solgte Sandile Shezi muffins i ghettoen. Nå er han en respektert selvtillit millionær, administrerende direktør og grunnlegger av Global Forex Institute. Han co-grunnlagt Global Forex Institute for å få rimelig, effektiv utvekslingstrening som fungerer, til de sydafrikanske massene. Som en ung gutt tok Sandile Shezi alle pengene til ham for undervisning i et bestemt år og brukte det til å handle på valutamarkedet. Her er noen ting du sikkert ikke vet om Shezi. Han er en 8216business wizard8217 Sandile Shezi er en forretningsveiveder som styrer sitt eget selskap, Global Forex Institute. Han har etablert seg som en av Sør-Afrikas høyrisiko forexhandlere. Hans selskap er en av de beste i forex trening. Selskapet har buet en nisje som rimelig, effektiv forex-opplæring som fungerer for massene. Han har handlet siden han var 12. Sandile Shezi er kjent for å ha vært svært dyktig i entreprenørskap fra en ung alder. I en alder av 12 solgte han muffins i skolen. Han ville ta hans skolepenger og kanalisere det muffins. Han brukte senere pengene til å handle i børsen mens han fortsatt var på skolen. Noen ganger tilbyr Shezi gratis forex trading Shezi sier at selskapet, Global Forex Institute Training, har som mål å ikke tjene penger, men å bidra til å redusere arbeidsledigheten i Sør-Afrika. De fleste pengene de får er fra handel og ikke trening avgifter. Han sier ved å tilby gratis trening, han gir tilbake til samfunnet og hjelper samfunnet. He8217 er egentlig ikke en stor risikotaker. Mens Sandile Shezi tok hele besparelsen og handlet den på nettet, lærer han ikke folk å gjøre det samme. I hans trening lærer han folk hvordan man kan unngå risiko ved å vite hvordan man handler, når og hvor og ikke legger all besparelse i en handel. Han selv lærte seg hvordan han handler utenlandsk valuta Shezi deltok i Durban University of Technology (DUT) der han gjorde et nasjonalt diplom, PR, reklame og anvendt kommunikasjon fra 2011-2012. Han hevder at han aldri tok kurs i Forex trading mens han og han lærte alt han vet om forex trading online. Sandile Shezi med Miss World Rolene Strauss (image: sapeople) Finansiell frihet er hans største motivator Under en samtale med studenter ved DUT i oktober 2014, sa Shezi Veien til økonomisk frihet er ikke lett. Du må ønske å lykkes så mye du vil lykkes. Han understreket på det faktum at tenking fremover og investering er de andre viktigste ingrediensene for suksess i næringsliv og liv. Han dro ut av universitetet for en gang å handle aksjer Da virksomheten ble søtere og han ikke solgte muffins lenger, bestemte Shezi at han kunne tjene mer penger ved å handle aksjer og derfor droppet ut av universitetet for å gjøre det. Foreldrene hans var rasende og tvang ham til å gi opp venture. Han går senere tilbake til skolen og fullfører sine studier, men har sjokklet børsen på siden. Han er en motiverende høyttaler Shezi er en av de mest inspirerende unge mennene i Sør-Afrika, og han er ofte invitert til å snakke på skoler og høgskoler. Blant hans tro er et sitat som sier: Hvorfor jobbe for penger når penger kan fungere for deg, sier han at bare fattige ser etter arbeid, men rike mennesker ser etter muligheter. ANC rally (image: inventthefuture. org) He8217 er en ivrig tilhenger av ANC Som mange sorte sydafrikanere, er Shezi en ivrig tilhenger av ANC-partiet, country8217s styrende parti siden slutten av apartheid på begynnelsen av 90-tallet . Han støtter ANC på mange måter, både økonomisk og in-kind. Han spiller tennis og golf Han liker å spille tennis og golf med sine medarbeidere og venner i fritiden. Han sier at de to spillene holder han underholdt og fokusert. Registrer deg for AFKInsider nyhetsbrevet mdash de mest overbevisende forretningsnyheter du trenger å vite fra Afrika og afrikansk diaspora, levert direkte til innboksen din. Afrika nummer 1 Gratis klasser Chat med oss. Vår visjon er å bli Afrikas ledende Forex Training Institution, ved å tilby Forex-trening i verdensklasse. Global Forex Institute ble etablert av Sandile Shezi og George van der Riet for å få rimelig, effektiv Forex-opplæring som fungerer, til massene. Faktisk er det mest gratis trening og veiledning som gjøres så gratis. Global Forex Institute er det eneste selskapet i Sør-Afrika som gir Forex Training ikke for inntekt, men for å bidra til å dempe arbeidsledigheten. Global Forex Institute gjør sine penger fra handel og deres resultater er på nettsiden for alle å se. Opplæringen som Global Forex Institute gjør er en del av fellesskapets arbeid og deres måte å gi noe tilbake på. Studentene kan knytte kontoene sine til Global Forex Fund og tjene mens de lærer. Med over 2000 klienter trent Global Forex Institute er virkelig Africa8217s ledende Forex treningsleverandør. Å bestille et sete for en nybegynnerklasse GRATIS i Umhlanga, Sandton eller Cape Town alt du trenger å gjøre er å klikke på bookingfanen øverst på denne siden eller ring oss på 031 827 2222 031 827 0111. Global Forex Institute stolt av seg selv med å være en av de få etableringene av sin art, eid av unge, sydafrikanske entreprenører. Global Forex Institute har erfaring og ferdigheter til å lære total nybegynner, samt profesjonelle, å perfeksjonere kunsten å snu tid til penger. På grunn av den sterke troen på formell utdanning, ble Global Forex Institute deretter sentrert for å lukke gapet mellom den vanlige mannen og millionærene, spesielt i de svarte samfunnene ved å tilby Forex-trening og mentorskap i verdensklasse. Det er på grunn av vår handels - og opplæringserfaring at våre kunder får muligheten til ikke bare å lære å skape rikdom og inntekt, men også forstå det å vite hva de skal gjøre og være disiplinert, bestemmer forskjellen mellom å være en handelsmann eller en gambler. Global Forex Institute forplikter seg til å styrke nasjonen med kunnskap som kan forandre millioner av menneskers liv og i ferd med å forandre landet vårt til det bedre. GFI ble startet av George van der Riet og Sandile Shezi. George van der Riet er en semi-pensjonert Forex Trader med 15 års erfaring. Han mentorer Sandile Shezi og avanserte studenter på GFI. George van der Riet har vunnet African Forex Cup i 2014 og 2015. Sandile Shezi (CEO) er en seriell entreprenør og en av de mest suksessfulle unge svart entreprenørene i Sør-Afrika. Han har vært på CNBC Africa og mange radioprogrammer. Følgende kunder har gjerne gitt sine e-postadresser. Disse kundene har ikke noe imot å bli kontaktet for å bekrefte sine vitnemål: Global Forex Institutes overkommelig Forex-trening gjorde min lærerfaring så hyggelig. De holdt hånden min gjennom alle mine handler med veiledning. Siden jeg startet med GFI, har jeg doblet kontoen min på 2 måneder mens jeg er fullt ansatt. Jeg er nå en avansert handelsmann og blir mentorert av George van der Riet selv. Angela Gina - agina631gmail Jeg var alltid interessert i forex trading. Jeg kom aldri inn i det etter å ha hørt om alle forex trening svindelene er der ute. Ut av nysgjerrighet deltok jeg på Global Forex Institutes gratis lørdagsklasser og var så imponert over Sandile Shezi og George van der Riet og deres høye erfaring innen trading forex. Jeg var ikke helt overbevist før jeg så sine personlige handelsresultater. De gutta vet nøyaktig hva de gjør. Rowan Marais - rowanmarais1gmail Jeg elsker å reise. Jeg har vært i så mange land, hvorfor jeg elsker trading forex. Uansett hvor i verden jeg er, kan jeg fortsatt tjene penger. Markedene er åpne 24 timer i døgnet, slik at du kan handle når som helst hvor som helst Genevieve Erlank - genevieveerlankgmail Jeg har brukt så mye penger på Forex kurs, lokalt og internasjonalt, og jeg har fortsatt slitt meg for å handle. En venn av meg hadde anbefalt Global Forex Institute og fortalte meg om deres grunnleggende frie klasser. Jeg var så imponert. De var så rimelige og tilbød slike gunstige tjenester, når jeg hadde sluttet seg til laget, var jeg med å tjene penger etter en så kort periode. Jeg sluttet jobben min og begynte å handle på heltid. Derek Msomi-dmsomi1gmailHvordan jeg ble millionær før jeg slo meg 25: Sør-Afrika8217s yngste millionærer Det er millioner av tips på internett, utdannelse av folk om hvordan man blir millionærer, men sannheten er at mange mennesker jobber hardt i mange år uten å nå den millionrandmarken, men noen oppnår den slags rikdom før de blir 30. En ting alle de listede entreprenørene har til felles, er at de startet små fra en svært ung alder. Noen sier at du må være født med et sinn for dette store ventureet, andre sier det kan bli lært. Uansett hva det kan være, går følgende folk fullt ut av det. Nedenfor er en liste over mennesker som ble millionærer før 25: (Ageat den tiden de nådde sine millioner) Siden 14 år har Rupert kjørt sitt eget web utviklingsselskap, og ved 16 ba hans venn ham om å følge med på et joint venture. Nå er han den øverste driftsansvarlig på ISP Web Africa. De startet Web Africa med ingenting og bygget en R130mil p. a. selskap. Ludwick, født i Limpopo, ble kåret til den beste studententreprenøren over hele verden av Entreprenørorganisasjonen. Han oppfant DryBath som ikke bruker vann eller desinfiserer. Han ble kåret til en av universets mest intelligente unge hjerner av Google. Mike var en teenage servitør forvandlet til gründer, omgjort til grunnleggeren av LIVE OUT LOUD media gruppe selskap. Da han var yngre, hadde han utarbeidet en database med over 100 000 kontaktinformasjon om de største forretningsmenn i Sør-Afrika. Deretter utviklet han ideen om å starte et millionærer-magasin og november 2007 var fødelsen av LIVE OUT LOUD. Shezis-historien begynte med å selge muffins på skolen, som han ble lei av. Deretter handlet han i alle pengene som skulle være for utdanning, et stort trekk som gjorde ham til en millionær. Forex Trading. Det var hans gjennombrudd. Da han var 19 år gammel, startet han en veiledningsvirksomhet ved å veilede matrikstudenter, da han var student ved University of Cape Town. Deretter solgte han rimelige viner med personlige etiketter for bursdags oranniversaries, og dette førte til hans store åpning på City Bowl Market.

Comments

Popular Posts